Monday, February 9, 2009

SUMBANGSIH SRI AL AMIN - Langkah bermula

Sumbangan Jamuan Amal Sumbangsih SRI AL Amin, Bangi

Semoga Dato’/Datin.tuan-tuan/puan-puan dalam rahmati Allah SWT jua hendaknya. Dengan sukacitanya perkara di atas dirujuki.

2. Sekolah Sri Al Amin, Bangi dengan kerjasama PIBG dan FASA (alumni) InsyaAllah akan menganjurkan Jamuan Amal Sumbangsih SRI Al Amin, pada 27 hb Jun 2009, di Dewan Siantan, Perbandanan Putra Jaya,Bangi . Antara objektif menganjurkan jamuan tersebut adalah seperti berikut:

2.1 Membantu sekolah mengumpul dana bagi menjayakan program-program di luar bilik darjah dalam mendidik kerohanian dan syahsiah para murid dan pelajarnya yang soleh/solehah.

2.2 Membantu sekolah melengkapkan perpustakaan sebagai tempat penyuburan ilmu, pemantapan aqidah dan syahsiah para pelajarnya.

2.3 Membantu sekolah menyediakan kemudahan pembelajaran dengan menyediakan prasarana persekitaran pembelajaran yang lebih kondusif kepada murid-murid

2.4 Menjalin jalinan permuafakatan di kalangan para pelajar, guru, ibu bapa, alumni, para dermawan dan komuniti setempat ke arah perkongsian pendidikan bestari dalam membantu sekolah merealisasikan pengisian Pendidikan Islam yang menyeluruh.

2. Sehubungan dengan itu, kami memohon syarikat atau Dato'/Datin/Tuan-tuan/Puan-Puan yang budiman menjadi meyumbang seikhlas mungkin atau dengan pembelian sebuah kerusi/meja jamuan dengan harga sekurang-kurangnya RM100.00/RM1000.00 Di pohon melengkapkan borang yang dilampirkan dan hantar ke Urusetia Jamuan Amal Sumbangsih SRI Al Amin, di alamat seperti di atas.

Sekian dimaklumkan, kerjasama dan keperihatinan Dato'/Datin/Tuan/Puan yang budiman didahulukan dengan ucapan terima kasih. Semoga segala sumbangan yang diberikan, merupakan amal jariah dan hanya Allah S.W.T sahaja yang memberi ganjarannya.

Yang benar

Pengerusi

Jamuan Amal Sumbangsih SRI AL AMIN. .

Borang Jawapan.

Tarikh:

……………………………………………

……………………………………………

……………………………………………

Urusetia Jamuan Amal Sumbangsih Sri Al Amin, .

Sekolah SRI AL-AMIN BANGI

Lot 8796,Kampung Sungai Tangkas,

43000,Kajang, Selangor

Sumbangan, penajaan atau pembelian kerusi/meja Jamuan Amal Sumbangsih SRI AL Amin, Bangi

Dengan sukacitanya perkara di atas dirujuki.

2. Dimaklum saya/Syarikat seperti di atas ingin bekerjasama menjayakan majlis tersebut. Saya/Syarikat kami bersetuju untuk menjadi penaung dan ikhlas menyumbang seperti berikut:

2.1 Sumbangan sebagai penaung sebanyak RM.......................................................

2.2 Pembelian meja/kerusi:

a. Meja berharga RM 5,000/RM3000/RM2000/RM 1000 X..........Buah = RM...........

b. Satu tempat duduk/kerusi RM 100 x...............buah = RM...........

2.3 Sumbangan dalam bentuk hamper.................

3. InsyaAllah saya dengan bilangan seramai.............. orang akan hadir/tidak hadir dalam majlis tersebut.

Sekian dimaklumkan, semoga majlis tersebut akan dapat diadakan dengan jayanya,

Yang benar

.........................................

(Nama/Syarikat..........................................................)

Sumbangan cek atas nama Tabung Pembangunan Al-Amin, bolehlah dikirimkan ke alamat Pengetua/Guru besar, SEKOLAH SRI AL-AMIN BANGI,Lot 8796,Kampung Sungai Tangkas,43000,Kajang, Selangor Sumbangan juga boleh dimasukkan terus ke Akaun Bank Muamalat No Akaun 1207-0003705-718. Sebarang pertanyaan atau kemusykilan bolehlah hubungi urusetia nombor 019-2736292,

No comments: