Tuesday, November 10, 2009

JENGAH kali kedua di SIREH LAGENDA


Coretan blogger ini, berkaitan Sireh Lagenda, semasa bermusafir ke Langkawi awal tahun lalu, menggamit nostalgia tersendiri. Kunjungan kali kedua, mencuit hati. Tidak sangka pula coretan dairy sendiri boleh dikongsi ramai orang termasuk pengusaha TSL sendiri. Pembelian Jelly gamat, ubat resdung, powder bayi kali pertama, diilhamkan pula untuk mendapatkannya kali kedua!!.Wah,kali ini produk baru -losyen/krim kulit yang halus, wangi, lembut tanpa berminyak, masih tanpa label menjadi ingatan. Losyen ini pasti menjadi kegemaran wanita, lebih baik daripada losyen tangan yang pernah dicuba dan digunpakai sebelum ini.


Membeli belah di sireh lagenda....kiriman kawan-kawan untuk belikan BAM GAMAT dan BAM SERAI yang InsyaAllah baik untuk menghilangkan sakit kepala - lebih baik untuk diguna pakai menggantikan Kuyok yang bergetah tu, selain untuk menghilangkan selsema, lenguh2 sendi dan gigitan serangga. Sesuai untuk bekalan first Aid di TADIKA/TASKI, sekolah malah mesti ada di setiap rumah. Begitu juga Minyak ibu gamat perlu ada di setiap rumah, pilihan ubat alternatif untuk menyembuh luka, sakit perut dan lain-lain.

Begitu banyak pilihan untuk mendapatkan ubatan warisan dari gamat dan herba di TOKO Sireh Lagenda(TSL). Sumber alamiah, anugerah ILLAHI yang diadun mengikut kepakaran turun temurun yang dipasarkan di TSL dengan harga yang berpatutan sewajarnya disokong dan digunapakai untuk membantu meningkatkan kesihatan jasmani biiznillah.Syabas, pengusaha TSL, yang gigih dan terus menongkah persaingan perniagaan yang hebat untuk memasar, memperkenalkan produk hasilan mereka. Semoga TSL terus berkembang dan maju jaya InsyaAllah

No comments: