Thursday, September 11, 2008

USANA - Usana Saya Ambil-Natijah Anggun

U - Usana
S - Saya
A - Ambil
N - Natijah
A - Anggun


Sandaran kepada Allah SWT setiap detik dan ketika menjadikan hamba Allah yang kerdil ini terus bertenaga, beriltizam dan bersyukur atas anugerah usia, kesihatan yang baik dan atas segala nikmat yang tidak terhingga untuk dicatatkan. ‘Sepanjang penghidupan itu adalah perjuangan, Fitrah perjuangan dipenuhi cubaan dan dugaan. Natijah atau hasilnya sama ada kecundang atau kejayaan adalah ruang untuk kita terus bersyukur dan muhasabah diri’. Semoga kita menjadi hamba dan khalifah Allah yang sejati!!.

USANA ......supplement yang diambil setiap hari sejak dua tahun yang lalu .......insyaAllah memberikan keanggunan dalam menjalankan tanggungjawab sosial walaupun telah bersara dan mempunyai beberapa orang cucu. Kesegaran sepanjang hari, kekuatan fizikal, sifar kesakitan, MasyaAllah memberikan inspirasi dan aspirasi bahawa setiap kesakitan itu ada penyembuhnya. Masih ada daya dan upaya untuk terus bernafas dan bergerak untuk menyumbang bakti kepada agama, masyarakat, bangsa dan negara.

Sebelum USANA -terasa badan ini selalu kepenatan, kurang bertenaga, lemah sendi dan sakit lutut.
Setelah USANA - merasa segar, Alhamdulillah tiada lagi lemah sendi dan lutut. Satu Keajaiban dan rasa Syukur -boleh berjalan kaki 13 km dari Khemah penginapan di Arafah ke Jamratul di Mina semasa mengerjakan ibadah Haji pada tahun lepas. Pengalaman sendiri ......perlu dikongsi dengan semua untuk mengambil USANA sepanjang hari. Terokai www.usanavalley.com untuk maklumat lanjut tentang USANA!!!!!!

No comments: